- Strona główna
- Postępowanie ID 1087131
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1087131 :
GN-IV.271.3.2025 Organizacja i zarządzanie Tymczasową przystanią jachtową nad rzeką Wartą w Poznaniu
Wystawiający
-
UżytkownikMateusz Rzemyszkiewicz
-
Organizacja
-
OddziałWydział Gospodarki Nieruchomościami
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-25 07:49:00
-
Składania2025-05-05 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-05 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zapytanie ofertowe
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest organizacja tymczasowej przystani jachtowej nad rzeką Wartą w Poznaniu w terminie do 01.06.2025 r. i zarządzanie nią w okresie od 01.06.2025 r. do 31.08.2025 r. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia znajduje się w załączonym wzorze umowy. Lokalizacja
tymczasowej przystani - zgodnie z załącznikiem graficznym.
2. Termin wykonania zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja tymczasowej przystani jachtowej nad rzeką Wartą w Poznaniu w terminie do 01.06.2025 r. i zarządzanie nią w okresie od 01.06.2025 r. do 31.08.2025 r.
3. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
1) Cena łączna usługi za maksymalny okres – w zł netto, VAT, brutto,
2) Ocena koncepcji i opisu zagospodarowania terenu – maks 1 pkt. (możliwe oceny 0 pkt., 0,5 pkt., 1 pkt.). Koncepcja będzie podlegała ocenie pracowników merytorycznych Urzędu Miasta Poznania. Koncepcja powinna obrazować sposób rozmieszczenia obiektów, ich kubaturę, ew. funkcje poszczególnych części terenu, planowane do wykorzystania materiały, kolorystykę itd. Ocenie będzie podlegała w szczególności estetyka, rozmieszczenie obiektów, funkcjonalność, czy trwałość planowanych do wykorzystania materiałów, a także zgodność z wytycznymi (stanowiącymi załącznik do zapytania ofertowego) i zapisami dokumentów planistycznych oraz przepisów prawa.
3) Zasady oceny ofert:
Kryterium |
Waga kryterium |
OfertaX |
OcenaX |
OfertaY |
OcenaY |
Cena łączna usługi[zł] |
60% |
OfertaX |
Oferta najniższa/OfertaX x 0,60 |
OfertaY |
Oferta najniższa/OfertaY x 0,60 |
Ocena koncepcji zagospodarowania terenu
|
40% |
OfertaX |
0, 0,5 lub 1 lub x 0,40 |
OfertaY |
0, 0,5 lub 1 lub x 0,40 |
|
100% |
|
Suma |
|
Suma |
O wyborze oferty odpowiadającej przedmiotowi zamówienia decyduje suma ocen – im więcej tym lepiej, wyników nie zaokrągla się.
4. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1) Zapytanie adresowane jest do podmiotów, które oświadczą, że posiadają doświadczenie (łącznie):
a) W prowadzeniu przystani jachtowej dla minimum 10 jednostek pływających przez nieprzerwany okres nie krótszy niż 3 miesiące w okresie ostatnich 3 lat.
b) W realizacji przedsięwzięcia uwzględniającego lokalizację tymczasowego obiektu budowlanego na podstawie zgłoszenia organowi administracji architektoniczno-budowlanej.
2) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zatrudnienia osoby na umowę o pracę – złożenie w ofercie oświadczenia o zatrudnieniu na umowę o pracę przynajmniej dwóch osób.
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.
6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.
7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.
d) Obowiązująca stawka podatku VAT …… %.
8) Należy podać łączną cenę obejmującą przedmiot i maksymalny okres umowy
(z wyszczególnieniem ceny netto, podatku VAT) oraz cenę w rozbiciu na:
a) za zorganizowanie tymczasowej przystani jachtowej (cena netto, podatek VAT, brutto)
b) za 1 dzień świadczenia usługi zarządzania tymczasową przystanią (cena netto, podatek VAT, brutto)
c) za demontaż tymczasowej przystani jachtowej i przywrócenie terenu do stanu poprzedniego (cena netto, podatek VAT, brutto)
2) Podana cena musi uwzględniać wszelkie koszty organizacji usługi (np. transport, koszty osobowe, koszty eksploatacyjne, ubezpieczenia, koszty administracyjne, etc.).
3) Należy załączyć koncepcję określającą sposób zagospodarowania terenu – sporządzoną i opisaną przez osobę posiadającą właściwe uprawniania budowlane do projektowania.
4) Należy załączyć dokumentację potwierdzającą posiadanie doświadczenia wymaganego w ramach przedmiotowego zamówienia.
6. Zasady płatności:
Zgodnie z załączonym wzorem umowy.
7. Opis procedury:
1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 3 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.
2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.
5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d) żądania usunięcia danych, gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
• dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
• po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
• osoby te kwestionują prawidłowość danych,
• przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
• Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
• osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
10. Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, gdy Wykonawca w związku z realizacją zamówienia będzie przetwarzał dane osobowe Zamawiającego na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca:
1) spełnia wymagania określone w RODO Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)., a w szczególności wskazane w art. 28, 29, 30, 32, 33;
2) gwarantuje, że dostęp do powierzonych w związku z realizacją zamówienia danych osobowych będą miały wyłącznie osoby upoważnione, a wykonawca posiada w tym zakresie odpowiednie procedury i jest w stanie wykazać ich stosowanie;
3) wyznaczy do realizacji zamówienia pracowników/współpracowników przeszkolonych w zakresie ochrony danych osobowych;
4) gwarantuje, że pomieszczenia, w których będą przetwarzane powierzone w związku z realizacją zamówienia dane osobowe będą odpowiednio zabezpieczone (w szczególności samodzielny dostęp do nich będą miały wyłącznie osoby upoważnione do przetwarzania tych danych) oraz, że posiada w tym zakresie odpowiednie procedury i jest w stanie wykazać ich stosowanie.
11. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.
12. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy
Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.
W przypadku pytań:
• merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
• związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
