- Strona główna
- Postępowanie ID 1099649
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1099649 :
KSr-IX.271.12.2025 Opracowanie potrzeb konserwacji na wybranych urządzeniach wodnych miasta Poznania
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Gwit
-
Organizacja
-
OddziałWydział Klimatu i Środowiska
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-28 13:08:00
-
Składania2025-05-05 08:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zapytanie ofertowe
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie opracowania potrzeb konserwacji na wybranych urządzeniach wodnych miasta Poznania.
Informacje ogólne:
Przedmiot opracowania obejmuje wykonanie dokumentacji zawierającej konieczny zakres prac konserwacyjnych dla poszczególnych urządzeń wodnych znajdujących się na nieruchomościach miasta Poznania.
Zakres objęty opracowaniem:
1.
Rozpoznanie
potrzeb konserwacyjnych urządzeń wodnych i zbiorników znajdujących się na
nieruchomościach należących do Miasta Poznania:
Skórzynka, Ceglanka z dopływem JU-8-1, Wierzbak z dopływem Wa-10-1 i
zbiornikami, Golęcinka, Krzyżanka, Szklarka, Starynka, Rów Bystry, Stawy
Strzeszyńskie z rowami odpływowymi, Staw nr 1 w Parku Sołackim.
2.
Wskazanie
dla każdego urządzenia wodnego niezbędnego zakresu i ilości prac do wykonania z
podziałem na odcinki dla urządzeń wodnych.
3.
Wykonanie
dokumentacji fotograficznej urządzeń wodnych w zakresie potrzeb konserwacji.
4.
Wskazanie
odcinków narażonych na potencjalnie lokalne podtopienia.
5.
Przygotowanie
kompletnego wniosku do zmiany decyzji pozwolenia wodnoprawnego na wykaszanie
trzciny z czaszy i brzegów wraz z częściowym hakowaniem kłączy oraz korzeni ze
stawu nr 1 w Parku Sołackim (Bogdanka - Staw nr 1) w zakresie zmiany obszaru
objętego koszeniem.
6.
Wykonanie
przedmiarów prac oraz kosztorysów inwestorskich obejmujących zakres prac
utrzymaniowych dla każdego urządzenia wodnego.
7.
Wskazanie
okresu najkorzystniejszego do prowadzenia prac utrzymaniowych wraz z
uzasadnieniem.
8.
Przygotowanie
map lokalizacji urządzeń wodnych z zaznaczonymi miejscami w których należy
prowadzić prace utrzymaniowe.
Wykonawca jest zobowiązany do:
1.
Świadczenia usługi z należytą starannością, zasadami współczesnej
wiedzy technicznej oraz z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa.
2.
Terminowego
wykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia.
3.
Dostarczenia opracowania do Zamawiającego w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 3 egzemplarzach w
wersji elektronicznej wolnych od wad.
4.
Informowania
na bieżąco Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach, trudnościach lub
przeszkodach związanych z wykonywaniem zamówienia.
2. Termin wykonania zamówienia:
2 miesiące od dnia zawarcia umowy
3. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
Jedynym kryterium najkorzystniejszej oferty jest cena, która musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy, narzuty, zysk oraz podatki (zł).
4. Opis warunków udziału w postępowaniu:
a) wykonawca samodzielnie lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot, na zasobach którego Wykonawca polega (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się) w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno opracowanie potrzeb konserwacji dla co najmniej jednego urządzenia wodnego oraz wykonał operat wodnoprawny,
b) Wykonawca dysponuje lub będzie
dysponował co najmniej jedną osobą,
posiadającą uprawnienia budowlane z ograniczeniami w specjalności inżynieryjnej
hydrotechnicznej lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które
zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
Dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane a jeśli wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.
6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.
7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.
d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23 %.
8) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Zasady płatności:
Zamawiający zobowiązuje się w terminie do 21 dni od otrzymania faktury VAT/ faktury /rachunku zapłacić Wykonawcy przelewem należną kwotę na wskazany rachunek. Wykonawca oświadcza, że numer rachunku bankowego, na który mają być zapłacone należności umowne jest rachunkiem firmowym i wymienionym w wykazie podmiotów, o którym mowa w art. 96b ustawy o VAT, tzw. biała lista.
7. Opis procedury:
1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 3 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.
2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.
5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d) żądania usunięcia danych, gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
• dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
• po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
• osoby te kwestionują prawidłowość danych,
• przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
• Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
• osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.
11. Zapoznanie się z treścią opisu przedmiotu zamówienia
Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią opisu przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.
W przypadku pytań:
• merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 4072.
• związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
